Alfa Pages Forum Index Alfa Pages
A forum for help with the Alfasud And Alfa 33

Nottingham Forest tippet å få Tammy Abraham til å flytte

Post new topic   Reply to topic    Alfa Pages Forum Index -> General
View previous topic :: View next topic  
Author Message
billigedrakter.com
Guest

PostPosted: Fri Aug 14, 2026 8:58 am    Post subject: Nottingham Forest tippet Ã¥ fÃ¥ Tammy Abraham til Ã¥ flytte Reply with quote

Nottingham Forest tippet å få Tammy Abraham til å flytte av Aston Villa-ekspert

Tammy Abraham kan være et mål for Nottingham Forest denne sommeren når Aston Villa forbereder seg på å redusere tapene sine.

Det er ifølge tidligere senior Villa-speider, Bryan King, utelukkende til Football Insider.

28-åringen kom først i januar fra Besiktas, og ble med på en avtale på 18,25 millioner pund som førte til at han ble gjenforent med klubben han tilbrakte sesongen 2018-19 på lån hos.

Villa sies imidlertid allerede å være villig til å la Abraham gå denne sommeren etter å ha scoret bare tre mål på 16 kamper i andre halvdel av kampanjen.

Fremveksten av Brian Madjo, 17-åringen som så dominerende ut mot PSG og ble den yngste UEFA Super Cup-scoreren noensinne på onsdag, har bare gjort veien til minutter mer uklar for Abraham.

www.billigedrakter.com:Nottingham Forest har ofte blitt koblet til spisser denne sommeren og ser ut til å være på utkikk etter en ny frontmann, selv om fremtiden til Arnaud Kalimuendo og Taiwo Awoniyi ennå ikke er tatt opp.

"Det er gjort feil" i Tammy Abraham-saken
For mange som er involvert i avtalen om å bringe Abraham tilbake til Villa i januar, kan romantikken rundt flyttingen ha forvirret dommen.

Spissen gikk på lån til Villa Park i 2018 da han først forsøkte å slå gjennom for Chelsea, og han var sensasjonell.

Engelskmannen scoret 25 mål på 37 mesterskapskamper for Villa og var med da de vant sluttspillet for å returnere til Premier League.

Den nyopprykkede klubben var desperate etter å beholde Abraham, men kunne ikke, og flyttingen skjedde til slutt seks år senere. Det har imidlertid ikke slått ut hvor mange håpet.

"Hvis de hadde kjøpt ham fra Roma, ville jeg blitt fryktelig skuffet. Men de fikk ham fra Tyrkia, og for å være ærlig begynte det lysende, men det har ikke fungert," sa King til Football Insider.

"Så for meg vil jeg si at det var på tide å gå videre. Det har blitt gjort feil. Jeg tror han kunne gå videre, og hvis han gjorde det, ville han være en spiller som også kunne interessere Nottingham Forest.

«Fordi jeg ikke kan se ham komme inn i en toppklubb, ikke i London uansett. Og selvfølgelig har han startet sin karriere i Chelsea. Stort prospekt. Men dette trekket har ikke fungert, har det?

"Jeg tror han kunne gjøre en anstendig jobb. Men, du vet, han hadde skadeproblemene. Kunne han ikke scoret et mål? For kjærlighet eller penger, egentlig."

Brian Madjo kan stave slutten på Tammy Abraham
Utrolig nok var Madjos mål mot PSG onsdag det første i hans profesjonelle seniorkarriere, og han kunne lett hatt et hattrick.

17-åringen ble signert for £7 millioner fra Metz i januar, men har ikke vært i stand til å bli brukt på grunn av regler som hindrer internasjonale overføringer fra å vises frem til fylte 18 år.

Men spissen ble født i London, til tross for at han dukket opp på den internasjonale scenen for Luxembourg, og Villa vant i domstolene.

På sin konkurransedebut scoret Madjo, bommet tre store sjanser og skapte to sjanser, og mobbet internasjonale midtstoppere på toppnivå i Marquinhos og Willian Pacho.

Tenåringen kan godt ta mange av Abrahams minutter denne sesongen, og skape en vei for hans avgang.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Alfa Pages Forum Index -> General All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum